trappa ner

ej.
Jag trappar ner på bloggande, för jag har inte så mycket att skriva om =)
I helgen fick jag maginfluensa, riktigt otrevligt, sist var väl när jag jobba på donken i Östersund.
Så har suttit och spelat Battlefield 3 med Anders några dagar... =P
Så har jobbat hemma igår och idag sitter jag i Lysekil.
Har inte överdrivet mycket att göra dock... Är ju klar med allt som skulle göras.
Samt gjort skolarbetet som skulle göras för praktiken.
Så jag sitter och tittar på lite arbetsmiljö och har gjort en handlingsplan samt checklista som skyddsombudet ska använda sig av vid skyddsronden.
Idag ska jag också träna en timme tänkte jag och om jag orkar försöka fånga en havsöring =)
**********************************************************************************
Över till lite annat, snart åker jag och Anders till Kreta, vill säga den 26:e maj =D
Har köpt 2 st tröjor på internet samt att jag och Anders ska ta en heldag på stan och köpa kläder.
Bägge har tappat mycket vikt, så nya kläder behövs och extra kul att handla inför resan =D
Vi har även beställt på taxfree, så vi har massor av gott där nere =)
Finlandia Vodka Lime 40%, 100 cl.
After Eight 400 g
Toblerone Fruit & Nuts 400 g
Amarula Fruit & Cream 17%, 100 cl
Bacardi Breezer Pineapple 4%, 6 × 27,5 cl
Bacardi Breezer Watermelon 4%, 6 × 27,5 cl
Somersby Apple Cider 4,5 %, 6 × 33 cl
Kit Kat Minis 500 g
Minibarpaketet
Sen bara för att man ska längta lite extra mycket så sitter man ju och kollar in vädret, där ser man att det blir varmare och varmare samt lite fakta om dit vi ska =)
Detta stod på apollo:
"Utefter Rethymnons långa sandstrand ligger de populära orterna Platanes och Adele som präglas av ett modernt badortsliv med många restauranger och barer."
Vi ska bo vid Platanes =)


Underbart väder!!!

17 dagar kvar och jag har sån jäkla resfeber!!! =D

****************************************************************

I helgen kommer Martin Wallin upp till Göteborg, då ska vi ha det otroligt trevligt.. Fredag lutar åt sällskapsspel hemma samt räkor, vitt vin och lite annat gott.
Lördag blir det mest troligt en utekväll =)

****************************************************************

Idag springer Sandra vårruset i vänersborg, lycka till och klå mamma din så blir jag nöjd =P

***Sandra - Min andra hälft***


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0