Sista veckan

Hej.
Denna vecka är min sista här i Lysekil.
Det ska både bli otroligt skönt att slippa vara här, för finns absolut inget att göra på kvällarna!
Sen ska det bli skönt att få komma hem till sandra på veckorna!
Det som ska bli tråkigt är att det är ett himla skönt gäng som jobbar på Havets Hus, så dagarna då det är soligt och man kan jobba med det ena och det andra är riktigt roligt!
Idag är inte en sån dag... 20 s/m och regn!!!
Finare väder finns ju! Det blir en kväll som vanligt för mig i detta väder.
Gå till rummet, äta soppa, träna, se en film och sen sova..
Hoppas morgondagen får mycket bättre väder =)
Nu är det bara 12 dagar tills att jag åker till Kreta, ska bli så otroligt skönt!!! =D
30 grader och sol har det visat framöver =) Hoppas det håller i sig..
***Sandra - Min skatt***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0