Sista dagen

Hej. Detta är sista dagen som jag skriva blogg, iaf på flera månader, kanske alltid.
Jag har nu fullgjort min praktik med lysande resultat!
Fick väldigt bra betyg och ett arbetsintyg som kommer att göra mig väödigt eftertraktad på marknaden =D
Jag fick även en bok om djuren i havet... En avtackningspresent skulle man kunna säga! =)
Det bästa med denna praktik är att jag lärt känna en del nya vänner som jag kommer fortsätta hålla kontakt med. Jag har fått många nya kontakter då det gäller framtida jobb.
Jag har också gått ner 9 kg under dessa 3 månader jag var här, allt genom bättre mat och mer träning =D
Nu är det bara att fortsätta på ungefär samma sätt hemma och viktigast av allt ha regelbunden träning =)
Så därför ska jag skaffa gymkort tillsammans med Sandra, gymmet ligger precis bortanför oss =)
I höst ska jag också börja spela badminton med anders igen =D
****************************
Ha nu jätte bra tills nästa gång vi hörs!
***Sandra - Min andra hälft!***

Kommentarer
Postat av: Din andra hälft

Jag älskar dig min prins! :)

2012-05-15 @ 15:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0