Miljödiplomerad

Hej.
Idag hade vi revision på Havets Hus, de är nu miljödiplomerade och jag får väldigt mycket beröm för det arbete jag lagt ner.
Jag känner mig oerhört stolt att första gången man tar fram ett system klara sig så bra utan några större anmärkningar =D
Riktigt bra för mig med min meritförteckning samt erfarenhet och inte minst för Havets Hus som nu får ett starkare varumärke =)
************************************
Helgen som var så seglade vi.
Vi seglade från Smögen - Lysekil sen vidare från Lysekil - Kungsviken..
Spenderade söndagen på Vindön. Här under kommer lite bilder från helgen!
Det börjar bli väldigt grönt och fint ute nu! =)
Jag har nu 9 dagar kvar på denna blogg...
Kan hända jag tar upp den någon gång igen, men den var egentligen bara till under 3 månader i Lysekil och allt som hände runt omkring.
***Sandra - Min skatt!***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0