Trött, tröttare, tröttast

Hej hej.
05,20 ringde kl på Orust idag, upp äta frukost och sen ta bussen till Lysekil.
Väl framme tog jag fram träningssakerna och sprang 5 km på crosstrainen innan havets hus.
Sen är jag anställd av havets hus 3 dagar nu, måndag  - onsdag. Ska hjälpa dem att flytta massa saker, och då menar jag massor av saker! Ett förråd på 160 kvm som är helt fullt där bara 10 % ska vara kvar =)
På söndag är det havsöringspremiär, samt nästa vecka ska jag få följa med havets hus och försöka fiska upp några st som de kan släppa ner i deras akvaire. Det blir en spännande arbetsdag.... Tänk om man alltid fick sportfiska på arbetet =)
Ja vad kan man mer skriva om, bjöd hem Anders och hans flickvän Anna på middag på lördag. Jag tänkte fira att det går så bra med jobb och utbildning för mig och där med bjuda på en 3-rätters middag =)
Får se vad jag gör.
Men lutar åt något med fisk och skaldjur till förrätt
En nötstek till varmrätt
Efterrätt vet jag inte än...
Nä nu blir de mat, min minestronesoppa borde vara klar =)
***Sandra - Min eviga kärlek!***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0