Plantering av växter

Hej.
I helgen ska jag och Sandra plantera om alla blommor i lägenheten.
Vi har faktiskt fått några nykomlingar också.

Twisten med det jag sätter..Är att jag börja med att köpa som t.ex en avokado. Äter avokadon och sätter ner kärnan efter tag börjar den växa. Med andra ord jag tar allt jag hittar med kärnor och stoppar ner i jord och ser magin =)

Nedanför på bilderna är det 2 st Galiamelon samt en kvisttomatplanta.





Tyvärr så dog bägge avokadorna i vintras, skulle haft ett fönster åt det håll då solen är uppe som längst.

Har även tagit lite vårbilder från i veckan.. Samt att man ser att jag blivit mycket smalare, bara 3 kg kvar till delmålet =) =)




Har även en bild från förrådet jag jobbat i veckan med havets hus.



Nu blir det badminton 2 timmar med Anders, sen handla för jag ska bjuda på middag ikväll.

***Sandra - Min skatt***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0