Soligt men kallt

Hej hej.
Dagen har varit riktigt spännande och rolig!
Jag var dykvakt och assisterade vid dykningen som skedde i den stora tanken idag.
Riktigt roligt och förtroendegivande!
Bild tagen i tunnelakvariet på en havsål.
Jag har också suttit i Möte med VD, Roger och Emma, bägge marinbiologer och tagit fram miljömål och en policy.
Kul att sitta och diskutera med ledningen och få fram hur jag tycker de borde lägga upp det, samt att de också gör det =)
************
Lite nu och då
************
Igår var jag och Sandra i fiskebäckskil och fiskade Havsöring, det var mysigt. Vi tog med oss mackor, bulle och te. Satte oss på en filt och bara njöt. Sen fiskade vi lite och jag fick en mindre och en större som var på gränsen.
Var dock tvungen att avliva för den satt så dumt med krokarna.
De är också väldigt smala nu på våren, innan de ätit upp sig.
******************
Förra helgen bjöd jag Sandra och Anders på middag, nu har jag snott Anders bilder så ni iaf får se vad jag gjorde till förrätt och varmrätt =)
Det ser ju riktigt gott ut =)
*******************
Jo den 17 april ska jag få följa med havets hus på middag och lite lekar, det ska bli trevligt!
***Sandra - Min skatt!***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0