Projektanställning

Hej.
Denna vecka har jag projektanställning på Marine Monitoring.
Det går faktiskt otroligt bra, princip redan klar och riktigt noggrann har jag varit också!
Gjorde i och för sig väldigt mycket förarbete förra veckan, ca 2 hela dagar, vilket belönade sig denna vecka!
Så blir en veckas lön från dem samt 3 dagars lön från Havets Hus här om ett tag =)
Det behövs då man bor i Lysekil på veckorna samt att nästa månad åker ju jag och Anders till kreta.
Måste köpa väldigt mycket nya kläder, de jag har sitter som ett påslakan =P Jag skyller på träningen =)
Tänkte Kosta på mig en parfym också =)
Idag var jag och tränade, körde på som fan..man kunde nästan vrida ur mina svettband efter träningen..Jag som var så slö innan, man kan ju undra vart energin kom ifrån!
Om vi ska prata lite dåtid, så fyllde Sandra år igår.. 23 hela år har nu den lilla flickan blivit =P
Hon hade lyxen att fira födelsedagen utan mig.. Men i lördags firade vi henne med dunder och kalas!
Av mig fick hon ett brev i sängen. I brevet låg det en skattkarta och en nyckel.
Då hon hade hittat kistan, så låg det en rebus i den.
När hon löste rebusen fann hon presenten!
Det var en testflygning av segelflygplan med instruktör som hon fick av mig =)
I Östersund ska hon få flyga ett litet plan i 20 - 40 minuter och jag ska stå på marken i avund!
Det högra ska hon flyga! =)
Senare under dagen kom hennes familj hem till oss och vi åt tårta som vi hade gjort!
Jordgubbstårta med chokladpudding och vaniljkräm i =)
Hon fick också en väldigt fin blomma av barbro som passade super till vårt nymålade bord!
Under kvällen hade vi hemma fest, vi firade också Sara som också hade fyllt år för några dagar sen.
Tror vi blev 24 st i vår lägenhet och senare drog vi på Excet och festade vidare till 04.00 =)
*************************************
Sen måste jag bara få visa en bild på min melonplanta samt tomat!
De växer som bara den nu under våren!
***Sandra - Min älskling för all evighet!**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0