Havsöringpremiär!!! =)

Hej.
Idag började min fiskesäsong! =) Som jag längtat hela hösten och vintern!
Vi var 3 st från Havets Hus som var ute och fiskade idag, om vi skulle få, skulle dessa släppas in i akvariet.
Jag fick 8 st och ingen annan fick något, är man skicklig så är man =)
Den största vägde runt 1,5 kg och var riktigt silvrig och fin!
Tyvärr har jag ingen bild på dem, eftersom de snabbt skulle ner i en tunna med vatten för att inte ta skada.
Dock en bild då vi fiskar, jag till vänster =)
Det var inte så varmt med vadare =P
Imorgon när jag ska mata dem, så hoppas jag öringarna äter och att det går bra för dem =)
Det är ju första dygnet som är mest kritiskt, då det är en ny miljö.
Ha de jätte bra
***Sandra - min skatt!***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0