Havets Hus

Hej.
Är nu helt klart med diplomeringen till Havets Hus, nu väntar bara en revision för dem så att de får sitt diplom och jag en bra referens =)

Har redan nu gett mig in i nästa projekt som är samma system fast till marine monitoring, en vecka skulle jag ha på mig där.
De hyr in sig hos havets hus och har inte lika stor verksamhet, så borde inte möta några större problem =)


***************************

Nu är det bara 37 dagar tills man åker till kreta och haft min förkyldning så jag inte behöver ha då vi åker =)

Har också bara 4 veckor kvar i Lysekil, sen är praktiken över för denna gång, det är tråkigt då jag mött helt enastående personal som man kommer sakna.. det sköna är att slippa den jäkla studentkorridoren samt att få vara med Sandra på kvällarna!

Fördelen med Lysekil var att jag hade så tråkigt efter jobbet att jag började hårdträna och äta sunt, nu ska man bara hålla det mer eller mindre då man kommer hem =)

En bild på mig för 2 månader sen...



En bild på mig idag



ja..lite förändring måste jag säga, mer exakt är det 6,4 kg =)

***Sandra - Min älskling***

Kommentarer
Postat av: Anders

Du ser ju nästan lite biff ut ;)

Kollade via mobilen förut och då var bilden sämre, men den var ju inte alls så kass när jag kollade nu på datorn.

2012-04-18 @ 22:35:44
Postat av: Martin

haha ja tack =)

Svårt att få bort det sista längst ner på magen bara...

2012-04-18 @ 22:56:54
Postat av: Erik L

Starkt jobbat Martin! Hade gärna bott i Lysekil jag också en kortare period.



Hoppas vi ses till sommaren (på nåt jävla sätt)! ;)



/Erik

2012-04-18 @ 23:40:35
Postat av: Per

Grym skillnad! Fått en hel del muskler på köpet också. Gillas!

2012-04-19 @ 01:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0