Bloggtorka

Hej.
Har inte bloggat på ett tag, men det blir lätt så då Sandra varit i Lysekil med mig på hennes påsklov! =)

Det går jätte bra i Lysekil och till veckan ska vi ha revision och min önskning är att jag tagit fram de nödvändiga dokument som behövs så att havets hus får sitt diplom som ett miljödiplomerat företag =)
Lite nervöst är det faktiskt.. Direkt efter revisionen blir det över till marine monitoring och jobba med deas system 1 vecka =)

Påsken var underbar..Fiskat havsöring i snöstorm (fick en), eldat påskefyr och ätit massor av god mat.
Var även i Scandinavium och tittade på OS kval i handboll =)
Sverige vann!!




Vi var också och tittade på båten där Daniel (Sandras bror) är styrman.. "Elida - Saling for jesus"
En riktigt stor segelbåt!




Nu är det nästan exakt 6 veckor tills att jag och min älskade vän Anders åker till Kreta!
Det ska bli så otroligt härligt och roligt!

Här är en film om de hotellet vi ska bo på =)
All inclusive och 4-stjärnor =D

http://www.youtube.com/watch?v=sD-YsShsM04

Så om 6 veckor sitter vi vid en taverna och äter gott och dricker inhemska drinkar =D



************************************

Idag har vi bakat både bröd och vaniljbullar med cocos i =)


Svingott!!!

Samt ikväll blir det bio "battleship" =)

***************************************

Vikten går också ner, har gått ner 6,7 kg sen träningens början =)

***Sandra - Min skatt!***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0